hoe ik brei

Op Instagram (daar heet ik @breiwerken) zijn de hashtags #loop2loop en #howiknit. Mensen posten een klein filmpje van hun handen en breiwerk terwijl ze breien. Ontzettend leuk om te zien!

Ik wilde meedoen, mijn manier van breien is heel erg eigen. Vanwege mijn neurosarcoïdose doet mijn rechterhand heel vaak niet wat ik wil, dus ik doe steeds meer met mijn linkerhand. Ook met stranded knitting, of fair-isle, houd ik beide draden in mijn linkerhand en kiest mijn breipen elke keer de kleur draad die ik nodig heb.

Kijk maar:


En, hoe brei jij?

PS Ik begreep van een paar mensen dat de video in deze post moeilijk te zien was, of niet te zien. Daarom hier de link naar het Instagram filmpje:  https://www.instagram.com/p/BAJzgq6L7Au/?taken-by=breiwerken

Geef een reactie

