op de breiradio

Gister gebeurde er iets heel leuks. Ik was heel lekker aan het breien aan mijn Star or Flower trui, die ik voor iemand aan het maken ben,

Star or Flower
en tegelijkertijd was ik aan het luisteren naar de podcast van Helen Steward (http://curioushandmade.com/ch-124-with-renee-of-east-london-knit-the-shawl-society/). Ze was Renee Callahan van East London Knit (https://eastlondonknit.wordpress.com) aan het interviewen. Een fijn gesprek tussen twee breiwerk ontwerpers, de een met een Australisch accent de ander met mooie ronde Engelse klanken. Ik volg ze allebei al een tijd, en heb van allebei wel iets gebreid.

En opeens iets na de 22ste minuut kregen ze het over mij! Ik werd geïntroduceerd als ‘the amazing Josh’, altijd leuk! Ik heb een baby versie gemaakt van het Angelus Novus patroon van East London Knit, en daar kregen ze het over.

Baby Angelus Novus

Ik zat daar een beetje knalroze te grijnzen tegen mijn iPad, en heb het stukje vervolgens nog drie keer geluisterd. Twee breiberoemdheden spraken over mij en mijn breiwerk. Ik ben er vandaag nog steeds tevreden van.

Geef een reactie

